GELECEKTEKİ SEVGİLİYE TEŞEKKÜR MEKTUBU

mektup

oturdum ilham kaynağımın üzerine ve sana bunu yazmaya karar verdim. seni hiç tanımasam da söylemeden geçemeyeceğim: beni seçtiğin için ne kadar ger...gerçekten iyi bir insan olmalısın sen , gerçekten...

biliyorum istediğimiz her şey olmuyor şu hayatta. sen de bir johnny depp , brad pitt hayali kuruyordun. yok ben onları hayal etmiyordum ama kız olsam ederdim. ben kız olsam zaten...neyse benim de farklı düşüncelerim vardı tabii herkes gibi. bilirsin, bize verilenlerle yetinmek zorundayız şu dünyada. zor ama tek çare bu. dışarda akıl almaz bir rekabet var; asyalı , avrupalı , amerikalı ölümüne savaşıyor. bu hep böyleydi ve eminim ki seninle tanıştığımızda da değişmemiş olacak.

sen farkında değilsin ama senin için o kadar çok şey yaptım ki! aslına bakarsan ben bile farkında değilim bunun. o alengirli laflar, yazılar, hayaller hep senin içinmiş meğersem. ulan kendim için hiçbir şey yapmamışım bunca sene! bir kez daha lanet ettim bu aciz türe...

artık sıkıldım bu piyasadan, dönen dolaplardan, zoraki tavırlardan. yahu neden sanki kaşıkçı elması imiş gibi davranır insanlar birbirlerine. bazen iğrenç muhabbetler döner, saçma hareketler, istenmeyen görüntüler...yahu ağaçlara kalp çizmeler, kokulu mektuplar, "sen olmazsan yaşayamam"lar sence de saçma değil mi? benim için böyle bir şey yaparsan anında silerim bu mektubu. gelecek de silinir mi o zaman , bilemiyorum? marty, silinir mi hacı gelecek?

beni seçmen tamamen tesadüf bence. biyoloji hocam "tesadüf diye bir şey yoktur çocuklar" derdi her zaman. sözünün eri değildi, sevmezdim benimsemezdim dediklerini. bence "hayatının aşkı", "dünya'da seveceğin tek kişi" , "uğruna ölünecek insan " falan değilim ben. sadece bana denk geldin sen, evet bu kadar ruhsuz bir açıklama getiriyorum bu olaya. benden sonra başka birini seveceksin belki . benden daha çok seveceksin. bunu inkar edemezsin. "diğer deneyimler beni daha güzel bir hayata götüren deneyimlerdi belki de. belki de seninle buluşmam içindi her şey..." deme bana , replik yapma bana! ben o filmleri ezbere biliyorum . bu bir göz yanılması, uyanacaksın birden numarayı fark edeceksin. sıkılacaksın, artık zorlama gelecek bir şeyler. eğer böyle olmazsa ben de bu sayfanın çıktısını alıp yutarım!

güzel olduğundan şüphem yok . bence çok büyük bir hata yapmak üzeresin ama "aşk bu , gönül söz dinlemez" diyorsan sen bilirsin. hala ısrar ediyorsan hakikaten ger...gerçekten şahane biriymişsin. seni seviyorum.

0 İtiraz: