eski dostuma...


UYARI: bu tamamen kişisel bir mesele...

tanrı hepimizin günahlarını affetsin...


dünyada kendi durumlarını başkalarınınkine göre değerlendiren ve mutluluklarını başkalarının başarısızlıklarına endeksleyen insanlar var ve ben hiçbir zaman bu insanlara anlam veremedim. eğer ben sınıfı zar zor geçmişsem ve yine zar zor sınıfı geçip de sırf benden biraz daha yüksek bir ortalamaya sahip olduğu için mutlu olan biri varsa, işte o pislikten öte bir insandır. işbu yazıyı de zaten bu zihniyetteki insanlardan birine seslenmek için yazıyorum. Evet, murat sen onlardan birisin. yavşak.

geçen karşılaştığımızda geldin elimi sıktın . buraya kadar her şey normal. her medeni insanın sergileyeceği bir davranış. neler yaptığımı sordun, ben de " okuyorum" dedim sana. ardından da ekledim "bilgisayar mühendisliği" diye. o an bana bakışını ah bir irdeleyip, yorumlayabilsem. sanki sınıfsal farklılıkları, ayrı dünyaların insanlığını, kültürel farklılıkları ...hepsini bir bakışa sığdırmıştın. sırf ben o bölümde okuyorum diye benden tiksindin sen. Evet bana lanet ettin seni şerefsiz!

ben ayrıca başka bir mühendislik de okuyorum ama dur hemen küfretme. gerçekleri tek tek açıklayacağım. beni buna sen zorladın...off...nerden başlasam bilemiyorum... öncelikle senden başlayayım... uydu anten, digital receiver işine girmişsin. arabanı altına çekmişsin. düzenli bir gelirin var. ondan önemlisi güzeller güzeli de bir sevgili bulmuşsun, tamam dünya ahiret bacım olsun ama öylesini uydu bile çekmiyor bizde be murat! yani dön bak da şu hayata, bir sahip olduklarını gör! o kadar şanslısın ki...
bana gelecek olursak...çok mutsuzum lan murat! mutsuzluğun tanımını yap dersen polaroid resim çektirir sana veririm şu an...ben ki genç werther'in acılarını ezberden okuyan adamdım, werther herifinden bile derbeder oldum şimdi. ben kurgu adamıydım, sanatçı ruhtum...hangi karanlık dehlizlerde kayboldum ben murat?
Ne senin kadar param var ne de kız arkadaşım. Eskiden çıktığım kızların şimdi ortama girdiğinde kilitlenilen kızlar olması ve hepsinin de yeni sevgilileri ile çok mutlu olması nasıl bir duygu biliyor musun? Aynı otobüste gidip gelirken pekçok kez hiç sahip olamayacağım hayatları düşündüm cama kafamı koyup ve o anlarda hep mad world çaldı . “o ne” mi? Salla gitsin.
Vaziyet hiç iç açıcı değil. The big bang theory tayfası bile daha şanslıdır. Uydu işindesin bilirsin o diziyi. En azından penny var orda. Benim bir penny’im(para birimi, kadın birimi) bile yok. Sen benim yanımda trump jr sayılırsın.

Beni kendi gerçeklerimle yüzleştirdin. Amk senin murat! Bir dahaki karşılaşmamızda bana acıyıp bir çay ısmarlamanı istemiyorum. Bunu yaparsan emin ol sana nefret dolu gözlerle bakacağım. Aslında ben seninle bir daha karşılaşmak da istemiyorum ulan! Umarım cehennemde yanarsın.

Eski dostun setheleh...


0 İtiraz: