Hiyerarşi

Kafam karıştı. Önce karın mı doyuruluyordu, yoksa açıkta kalan kıç mı kapatılıyordu? Ha benim Maslow'uma? Nasıldı, bi deyiver. Bak şefkate falan geç kalıyorum, kaçırmadan.

Hangisiydi oğlum, söylesene. Ömrümü sindirimle geçirdim senin yüzünden. Piramit senin neyine, pezevenk; işimiz yok bi de seninkinin sırrını mı çözücez!

Hiç kasamam, kusura görme. Ben direk mutlu yarınlara atlıyorum, bir takım mutluluk hormonları salgılamaya koyuluyorum, tasvir yeteneğimin sınırları içerisinde kalamayan çeşitli metaforik denizlere yelken açıyorum ki hayatımda hiç yelkenli görmedim.

Ben bilemem aç karınla sevgi olur mu olmaz mı; şimdi sana inanıp aşık olmadan semirilmeye çalışsam, potansiyel sevdiceğimi Burger King'e kurban etmiş olucam, bilakis ben kurban eti sevmem. Bana bunları yediremezsin Mazluu!

Derdin bir değil ki anasını satayım, korunmam da lazım daha sana göre. Halbuki ben sana diyorum ki, ben okumuş adamım, aşkı sevgiyi hallettikten sonra her aşamada korunmasını bilirim. Çaktın?.

Nedir benimle alıp veremediğin Mazlum'um. Nedir benimle çelişme arzun, beni kendimle çeliştirme isteğin. "Sevilmek istiyorum" diyorum "sen önce götünü ört deyyus" diyorsun. Ama seviyorum. Nasıl olacak hacım bu durumlar. Hea?.

Hem sen kimin nerede, ne için ihtiyaç molası vereceğini nerden biliyorsun? Sen sigortasız çalışıp iş güvencesi edinemiyorsan suç bende mi? Banane arkadaşım senin sağlığını teminat altına alıp alamamandan. Yemin ediyorum, tüm sigorta sektöründen soğudum senin yüzünden. Bak buraya yazıyorum.

Mazluv, bence sen kocaman bir götsün. Darılmaca yok, insan gibi söylüyorum. Tabi sen de doğan gereği göt gibi bakıyorsun. Pezevenk seni. Şerefsiz.

0 İtiraz: